2011 július eleje

2011.07.04. 20:56

 Június vége szörnyű meleggel indult, és ki is tartott jó két hétig. A virágok kókadoztak, a "mezőm" jó részét le kellett kaszálni, mert elszáradt a vadzab. Még locsolnom is kellett. Egyik este úgyfelejtettem egy egész éjszakára a locsolót, meg is látszott a különbség. Node ki bírná ezt a kert egészén pénzzel... Viszont szépen kinőtt a "vadvirágos rét" keverék, és már egy-egy búzavirágot, tölcsérkét látok ott...

Aztán július elején megérkezett a "jó idő" hatalmas viharral és rengeteg esővel. Esténként 11-23 fokot mértünk, még be is gyújtottunk a kandallóba. A növények ismét életrekaptak, és nőnek bolondul. Néztem a munkahelyemen a sok elkámpicsorodott embert, én pedig itt ujjongok, hogy nem kell locsolni :)

Megmetszettem a puszpángot. Viki Emma segítségével levágta a nyuszifül virágait, így szép dús szőnyeg lesz belőle néhány hét múlva. Ki is gyomláltam. Ahogy számolom, ez a második gyomlálás a nyuszifülben, nem is rossz. Kigyomláltam a nevelőágyásomat. Szépen nő benne az orgona, a hólyagvessző és megeredt három tő szőlő is, külön öntözés nélkül. Ezek majd jövőre az óriás fenyőfa köré kerülnek, úgy gondolom, bírni is fogják. Közben kigondoltam a nárciszágyakat.

A fenti új pázsitnak van két pontja, ahol jól mutatnának, sőt, három. Úgyhogy oda kerülnek, + lesz még egy társaság a lenti nyuszifülesben is, a magyal sövényecske mögött? vagy lehet, hogy a bokrok alá ültetem őket... 

befejeztem a hátsó sufni alap kiegészítésének előkészítését, zsalut építettem. Most már csak hozatni kell a sódert, cementet, betonvasat, és meg kell csinálni. Jövőre jöhet a favázas házikó, a hozzá tartozó kis nyitott terasszal. Már az is itt a fejemben...

A bejegyzés trackback címe:

https://hetvegikertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr33039466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása