Nyár

2010.09.05. 22:12

 Ezt a bejegyzést szeptember elején írom. A nyarat nyaralással töltöttük, és a kertben a fenntartó fűnyírástól eltekintve sokat nem tettem. Most töltöttem  le a július eleji képeket. Két nappal nyírás után, reggel fényképeztem. Nem tudtam betelni a színekkel, árnyékokkal 2010 július 5-én. A legalsó földterasz növényzetét körbenyírtam, de  a nagy fa körül békénhagytam. Rengeteg méh, dongó és pillangó járt arra egész nyáron... A virágok elnyílta után lekaszáltam az egészet kézikaszával. Jó négyórányi meló volt, de könnyebben rendben tudtam tartani a kertet. Azt hiszem, jövőre is megpróbálom...

A bejegyzés trackback címe:

https://hetvegikertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr842273983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása