2010 október

2010.10.31. 19:48

Október elején (kissé megkésve) füvet vetettem a sufnik megtisztított helyén. Csak úgy, random módon elültettem néhány lemetszett borostyán-ágat a falak mellé, úgy tűnik túlélik az ültetést. Nagyon sokáig tartott, míg kibújt a fű. Tavasszal már 10 nap is elég volt neki, most viszont három héten túl bújt ki. Eléggé hűvös az idő, remélem még lesz néhány melegebb hét, hogy egy kicsit megerősödjön.

Kaptam még néhány tő epret az apósomtól, kitöltöttem az eperszegélyt, és folytattam a lépcső mellett az ültetést.

Még szeptember végén gyomirtóztam a pázsitokat, és műtrágyáztam is. Azt hiszem, erre az évre ez már így marad.

A leghátsó sufni elbontását befejeztem, és a törmeléket a lépcsőkre halmoztam. Betonhálót szerzek és tavasszal nekifogok az alap kiegyenlítésének. Addig is töröm a fejem, milyen házikót kéne oda építeni...

Apósom még egy rakat ősszel termő málnát és feketeribizlit ad. A feketeribizlinek megvan a helye, a málnát viszont lehet-kénytelen vagyok ideiglenes helyre ültetni...

Szeptember végén vettem egy kerti kocsit. Lefestettem a vasvázat, megjavíttattam a kerekeit, és csináltam neki oldalakat. Még szétszedve várja az összerakást. Alig várom, hogy összeszerelhessem.

Az utóbbi napokban rendezgettem a fényképeinket és néhány kerti mulatság háttereként megjelenik a kert. Majd berakom a képeket.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hetvegikertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr182412273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása