2011 március

2011.03.28. 14:42

A málna felét elültettem, átültettem 4 tuját, és kiválasztottam a helyét a mogyoróbokroknak.

A nap elég meleg volt ahhoz, hogy egy félórás kerti szúnyókálást megkockáztassak. A gyermekek természetesen azonnal kitúrtak.

A nárciszok szépen kinyíltak, és már ajándékba tudtam adni jó sok embernek...

Kardvirág-hagymákat ültettem, kb. 1 négyzetméteren. Kb. fél négyzetméter fréziát is elültette. Anyám hozta a hagymákat, elképzelésem sincs, milyen színűek lehetnek...

A rendszeres fűnyírás, és őszi rendrakás miatt a kankalinok gyönyörűen mutatnak a sápadt kertben:)

 

 

 

Persze, a fotó csal, ezek nagyon pici virágok....

 

 

Hátravan még a fák és a bokrok ültetése.

Salátaboglárka!!! Még nem virágzik, tehát lehet szedni és enni. Anyám klasszikus salátalevest szokott csinálni belőle,

levesbetétként rántottával (omlettel) és túrós puliszkát melléadva...

 

A bodza mellett most már van még egy étel, amit innen, a kertből lehet "szüretelni".

Jövőre a csalán és a komló csúcshajtásait is megkóstoljuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hetvegikertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr402778824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása