A bambusz rákapcsolt, vasárnap 18 hajtást számoltam meg rajta. Legalább háromszor dúsabb bokrom lesz így, és takarni fogja a lépcsőt.

Az eper gyönyörűen hajt. A kis háromszöget, amit gyéren ültettem be tavaly, szépen elfoglalta. A ronda betonlépcső is megszépült tőle... A legszebb talajtakaró, amit eddig láttam...

 

 

 

 

A tavasz zöldjét kiemeli a reggeli nap... Viki épp megjött a futásból.

 

 

 A mogyoróbokrok a végleges helyükre kerültek, de fotót még nem csináltam róluk. Megmetszettem az egyik aranyvessző bokrot-félig, mert nem hiszem el, amit a könyvek írnak, hogy úgyis kihajt. Inkább megcsináltam a drasztikus metszést félig, ha kihajt, levágom a másik felét is, és ha minden rendben, jövőre felfrissítem a másik bokrot is.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hetvegikertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr852891682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása