2011 április

2011.04.22. 00:21

Az első tavasz, amikor rendben tartom a fűszerágyat.

Az első tavasz, amikor már április közepén kint hever az egész család a kertben.

 

 

 

..

..

Letakartam a hátsó nagyrézsű fenyői körül a növényeket, kíváncsi vagyok. Eddig biztató az eredmény. Ha bejön, veszek kb. 100 nm fekete fóliát, és minden talpalatnyi helyet lefóliázok :)

elültettem egy mogyoróbokrot, és rájöttem, hogy rossz helyre. Az év első átültetése...

Kaptam egy szép nagy fenyőt, konténerrel, megint ültethetek... A puszpángok gyönyörűen hajtanak, belejöttek... A nyuszifül terül, ki tudtam gyomlálni a hátsó ágyásokat, füvet nyírtam és jól néz ki a kert. A középső terasz még mindig foltos a szilveszteri tűzijátékozás miatt, de majd kinövi.

Kivágtam a szomszéd kertjében egy elpusztult almafát, jól működött az elektromos láncfűrészem...

Locsolok, szárazság van... és még mindig nem ültettem el mindent...

A bejegyzés trackback címe:

https://hetvegikertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr332846395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása