2011 tavasz

2011.03.10. 22:37

 Itt lenne a tavasz, de semmi jele... Tavaly nőnapon nárciszt tudtam vágni, idén kb ujjnyiak ilyenkor. De legalább kibújtak. Február elején volt egy kicsi enyhülés, rögtön felsepertem a kertet, tele volt fűlevéllel. Tegnap viszont a villát nem tudtam a földbe szúrni- még fagyott.

Node előbb-utóbb csak melegszik az idők... Teendők: tápanyagpótlás: bambusznak, kisfenyőknek. Ültetés- konténeresek mehetnek a földbe- ha fel tudom ásni...

Mostmár nem tudom elodázni, el kell kezdenem a leendő kerti házikó alapját kipótolni-betonozni. Lépcsőket, feljárókat megcsinálni, amit régóta tervezek. Szerencsére már mindenütt fű nő, ahol kell, és lebontottam már minden sufnit. Vettem egy motoros fűrészt (elektromos) és kivágtam a kiszáradt meggyfát. A haldokló társa is hamarosan hasonló sorsra jut. A helyükre jön majd a germersdorfi cseresznye, konténerben várja a földbeállítását....

Szóval, ebben az évben sem fogok unatkozni :) Emma uborkát követel, asszem, megpróbálom..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hetvegikertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr812729503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása